Przejdź do głównej zawartości

Chelsea vs Arsenal i inne przygody

Znów długo mnie nie było, a działo się sporo :) Liga Mistrzów, Liga Europy, US Open, Eurobasket... Przewaliłem pierwsze 500 PLN, dorzuciłem kolejne, z którego została mi już tylko 100. Dalej jestem w grze :)

Dziś zaczynam z Chelsea vs Arsenal - właśnie trwa. Dałem na Chelsea. Na razie jest 1:0, Arsenal w 10. Może wejdzie. Potem zobaczymy co dalej. 



Plan na dziś:

ZAKŁAD SINGLE:
13:45
Chelsea vs Arsenal
TYP: 1
Kurs: 2.35

Stawka: 20.00 PLN
EW: 41.36 PLN

Stan konta: 80 PLN
Stan konta na koniec dnia: 80 PLN

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Eliminacje Ligi Mistrzów raz jeszcze - dwa rewanże na tapecie

Zazwyczaj nie gram na takie mecze, zazwyczaj skutek jest marny - zobaczymy :) Na dziś wybrałem Basel z Lechem i Szachtar z Fenerbache. W pierwszym awans jest raczej przesądzony, w drugim sprawa jest otwarta. FC Basel vs Lech Poznań - po tym co pokazał Lech w pierwszym meczu i co pokazuje w lidze, faworyt jest niby jasny. Nie lubię jednak takich meczów gdzie ten faworyt nie musi za bardzo się wysilać żeby osiągnąć cel - tak będzie i w tym przypadku. Skusił mnie jednak relatywnie wysoki kurs na Basel - 1.63 W drugim spotkaniu zaryzykuję 1x na Szachtar Lwów Donieck ;) Mają dobry wynik z pierwszego spotkania, grali ponoć całkiem nieźle. Mimo wszystko typ mocno ryzykowny - przed pierwszym meczem stawiałem tu na awans Fenerbahce. Szachtar mocno się wyprzedał (Douglas Costa do Bayernu Monachium, Luiz Adriano do Milanu), a z uwagi na wojnę na Ukrainie mecz "u siebie" będzie grać na wyjeździe (Lviv Arena). Skombinuję to z 1x na Basel. Idąc za ciosem dam jeszcze kombi z &q

Na ratunek MC

Nie był to udany weekend. Kolejny raz potwierdza się, żeby uważać na pierwsze kolejki. Wtopa Chelsea, wtopa Arsenalu, MU ledwo, ledwo... Aktualizacja wczorajszego dnia: - weszło x2 z Legia vs Wisła - postawiłem jeszcze 20 PLN na Lyon – wtopa - stan konta na koniec dnia: 176.24 PLN Dziś, idąc na przełamanie faworytów w Anglii, stawiam 50 PLN na MC. Nie jest to żaden pewniak, a w kontekście wczorajszych wyników tym bardziej, ale mimo wszystko z WBA powinni sobie poradzić. Także bez jakiejś większej analizy, daję w tym meczu „dwójkę”. Wracając do wczorajszych spotkań, bardzo fajnie zagrała Swansea – czyżby kolejny dobry sezon z Monkiem i Fabianem? Nie mówiąc już o West Hamie… Arsenal już od początku szuka tematów do spektaklu pod tytułem: „Co by tu zrobić żeby nie zdobyć mistrzostwa?” Plan na dziś: 21:00 West Bromwich Albion vs Manchester City TYP: 2 Stawka: 50.00 PLN Kurs: 1.62 EW: 71.28 PLN Stan konta, początek dnia: 176.24 PLN Stan konta, koniec dnia: 126.24 P

Rewanże eliminacji Ligi Mistrzów, play-off

Nie było mnie chwilę i zdążyłem wyczyścić swoje konto w tym miesiącu. Było kilka spektakularnych wtop: Legia, Manchester, ostatnio też Arsenal i Szachtar. Jakaś zła passa. Dziś gram na farta z MU. Jeśli przegrają to do końca miesiąca mam spokój. Liczę jednak, że pójdą za ciosem i coś ustrzelą, tak jak tydzień temu. Swoją drogą słabe jest to, że Ligę Mistrzów będzie mieć Zagrzeb, Lwów/Donieck, Tel Aviv, Malmo... a polscy kibice kolejny sezon muszą obejść się smakiem. Plan na dziś: ZAKŁAD SINGLE: 20:45 FC Brugge vs Manchester United TYP: 2 Kurs: 1.85 Stawka: 13.55 PLN EW: 22.05 PLN Stan konta na początku dnia: 13.55 Stan konta na koniec dnia: 0.00 PLN